فیزیوتراپی خوب در زعفرانیه

فیزیوتراپی کف لگن
فیزیوتراپی کف لگن
اکتبر 2, 2021
فیزیوتراپی در زعفرانیه
فیزیوتراپی در زعفرانیه
اکتبر 31, 2021

فیزیوتراپی خوب در زعفرانیه

فیزیوتراپی خوب در زعفرانیه

فیزیوتراپی خوب در زعفرانیه

فیزیوتراپی خوب در زعفرانیه

فیزیوتراپی نوعی درمان عضلانی است که هدف اصلی آن حفظ و بهبود تحرک و عملکرد افراد است.

به طور کلی، مداخلات فیزیوتراپی با هدف بهبود ظرفیت عملکردی کاهش یافته ناشی از آسیب مادرزادی، بیماری، تصادف یا افزایش سن از طریق راهنمایی و مشاوره فیزیوتراپی، آموزش های درمانی و درمان دستی انجام می شود.

فیزیوتراپی ما را قادر می سازد تا سلامت، تحرک، ناتوانی و محدودیت های عملکردی یک توانبخش را در محیط عملیاتی او ارزیابی کنیم. بر اساس ارزیابی، برنامه فیزیوتراپی تهیه و پیگیری می شود. فیزیوتراپیست همچنین نیاز به وسایل کمکی را ارزیابی کرده و استفاده از آنها را راهنمایی می کند. توانبخش هم فعال می شود و هم هدایت می شود تا مسئولیت سلامتی و توانایی عملکرد خود را بپذیرد.به طور کلی هرکسی که از اختلالات اسکلتی عضلانی، گردن یا کمردرد، بیماری های شانه، مشکلات لگن و زانو، درد اندام فوقانی و تحتانی و غیره رنج می برد می توانند از مزایای فیزیوتراپی بهره ببرد.

برای مراجعه به یک کلینیک فیزیوتراپی خوب در زعفرانیه و دریافت خدمات فیزیوتراپی با بالاترین کیفیت می توانید به کلینیک فیزیوتراپی ولنجک مراجعه بفرمایید.

حوزه های تخصصی فیزیوتراپی

  • فیزیوتراپی برای کودکان ( درمان و توانبخشی مشکلات ارتوپدی که بطور مادرزادی و یا در سالهای اولیه زندگی یک کودک رخ می دهد یکی از حوزه های تخصصی پرکاربرد در فیزیوتراپی است )
  • فیزیوتراپی سالمندان ( کمک به درمان مشکلات جسمی و حرکتی ناشی از افزایش سن در افراد سالمند و توانبخشی افراد سالمند به منظور بهبود کیفیت زندگی )
  • مشکلات ارتوپدی مانند بیرون زدگی دیسک کمر و گردن ، آرتروز مفاصل ، التهاب مفاصل ، التهاب تاندون ها و بورس ها ، سندرم تونل کارپال ، سندرم شانه منجمد و …
  • فیزیوتراپی پس از جراحی تعویض مفصل ماند جراحی تعویض مفصل زانو و لگن
  • فیزیوتراپی آسیب های ورزشی مانند پارگی رباط ها ، مینیسک های زانو ، دررفتگی ها و پیچ خوردگی ها ، کشیدگی های عضلانی و …
  • فیزیوتراپی کف لگن برای کمک به بهبود مشکلات اشی از ضعف عضلات کف لگن مانند بی اختیاری ها
    فیزیوتراپی بیماری های نورولوژیک مانند سکته مغزی ، ام اس ، پارکینسون و …

 

کلمات مرتبط :

فیزیوتراپی در زعفرانیه – فیزیوتراپی خوب در زعفرانیه – لیزر پرتوان در زعفرانیه – ماساژ تخصصی ستون فقرات در زعفرانیه