فیزیوتراپی در آسیب تاندون آشیل

فیزیوتراپی برای کمردرد بارداری
فیزیوتراپی برای کمردرد بارداری
سپتامبر 20, 2022
اسکولیوز در کودکان
اسکولیوز در کودکان
اکتبر 4, 2022

فیزیوتراپی در آسیب تاندون آشیل

فیزیوتراپی در آسیب تاندون آشیل

فیزیوتراپی در آسیب تاندون آشیل

فیزیوتراپی در آسیب تاندون آشیل به عنوان موثرترین درمان شناخته می شود که توسط متخصصان ما در مرکز فیزیوتراپی ولنجک در تجریش ارائه می شود.

برای درمان تاندون آشیل، فیزیوتراپی می تواند درد شما را کاهش دهد. می تواند به شما اجازه دهد تا به تدریج به فعالیت های عادی خود بازگردید. برای پارگی تاندون آشیل، می توانید یک برنامه توانبخشی بعد از جراحی را برای ترمیم پارگی امتحان کنید. توانبخشی می تواند تاندون را تقویت کرده و به بهبود تاندون کمک کند. برنامه توانبخشی معمولاً شامل فیزیوتراپی است.

آسیبهای تاندون آشیل از جمله آسیب های شایع در بین ورزشکاران و افرادی است که تحرک بالایی دارند، التهاب و پارگی تاندون آشیل شایع ترین آسیب های تاندون آشیل هستند که با فیزیوتراپی می توان به درمان آن ها کمک کرد.

فیزیوتراپی در آسیب تاندون آشیل

فیزیوتراپی درمان بیماری یا آسیب دیدگی با ابزارهای فیزیکی یا مکانیکی مانند ورزش یا گرما است. فیزیوتراپیست این درمان ها را انجام می دهد. او همچنین آموزش و پشتیبانی را برای بهبودی ارائه خواهد کرد.

برای آسیب تاندون آشیل، درمان های زیر اغلب استفاده می شود:

  • تمرینات کششی و انعطاف پذیری. این موارد کلیدی برای کمک به بهبود تاندون شما بدون کوتاه شدن و ایجاد درد طولانی مدت هستند.
    تمرینات تقویتی آنها به شما کمک می کنند تا قدرتی را که ممکن است در زمان بهبودی تاندون از دست داده اید، دوباره به دست آورید. و آنها از شما در برابر آسیب های دیگر محافظت می کنند.
    گرما درمانی اولتراسوند. گردش خون را بهبود می بخشد، که ممکن است به روند بهبودی کمک کند.
    ماساژ عمیق. این به شما کمک می کند انعطاف پذیری و گردش خون در ساق پا را افزایش دهید. همچنین می تواند به جلوگیری از آسیب بیشتر کمک کند.

فیزیوتراپی در آسیب تاندون آشیل به شما کمک می کند قدرت و انعطاف پذیری تاندون و ساق پا را به دست آورید. می توانید آن را در خانه یا در باشگاه انجام دهید. پزشک یا فیزیوتراپیست برنامه ای برای شما طراحی خواهد کرد. او سطح طبیعی فعالیت، آمادگی جسمانی و میزان آسیب به تاندون آشیل را در نظر می گیرد. شما احتمالاً بعد از آسیب تاندون آشیل نیاز به توانبخشی دارید، چه جراحی داشته باشید یا نه.

بهبودی در بین افراد متفاوت است. این بستگی به شدت آسیب تاندون دارد و اینکه آیا برنامه خود را کامل کرده اید یا خیر. دادن زمان و انرژی به برنامه توانبخشی به بهبودی شما سرعت می بخشد و به جلوگیری از آسیب های بعدی کمک می کند.

متخصصان ما در مرکز فیزیوتراپی ولنجک در تجریش خدمات تخصصی فیزیوتراپی را با بالاترین کیفیت و بر اساس متدهای درمان روز دنیا ارائه می دهند.

 

کلمات مرتبط :

فیزیوتراپی ورزشی – فیزیوتراپی پس از آسیب تاندون آشیل – فیزیوتراپی در محمودیه – فیزیوتراپی در پارک وی – فیزیوتراپی در زعفرانیه