فیزیوتراپی در محمودیه

فیزیوتراپی در تجریش
فیزیوتراپی در تجریش
ژانویه 16, 2022
فیزیوتراپی در آصف
فیزیوتراپی در آصف
فوریه 1, 2022

فیزیوتراپی در محمودیه

فیزیوتراپی در محمودیه

فیزیوتراپی در محمودیه

فیزیوتراپی در محمودیه

فیزیوتراپی بخش مهمی از درمان برای اکثر افراد مبتلا به بیماری‌های مرتبط با فیزیکی، درد مفاصل، درد عضلانی، فلج، بدشکلی و غیره است. فیزیوتراپی توسط فیزیوتراپیست، که بخشی از تیمی از متخصصان مراقبت‌های بهداشتی هستند که به شما کمک می‌کنند، ارائ می‌شود.

از سرگیری یا حفظ یک زندگی فعال و مستقل هم در خانه و هم در محل کار. آنها در ارزیابی حرکات فیزیکی متخصص هستند و می توانند به شما نشان دهند که چگونه از مفاصل خود محافظت کنید، ماهیچه ها را تقویت کنید، عضلات سفت را بکشید و تحرک را بهبود بخشید و همچنین حرکت و عملکرد عضلانی را که فلج می شود بهبود بخشید.

خدمات فیزیوتراپیست در کلینیک فیزیوتراپی در محمودیه

  • ارائه مشاوره و اطمینان از بهبود شرایط جسمی و حرکتی
  • به شما کمک می کند تا در مورد مدیریت شرایط خود احساس اطمینان کنید
  • هرگونه نگرانی یا عدم قطعیت را برطرف می کند
  • با توجه به اهداف درمانی شما برنامه منحصر بفردی را برای شما تنظیم می کند.

فیزیوتراپیست با پرسیدن سؤالات و بررسی وضعیت و بیماری، گرفتن شرح حال، معاینه بدن و بر اساس تشخیص، وضعیت و برنامه درمان بر این اساس شروع می‌کند. درمان با توجه به شرایط ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • برنامه ای از تمرینات خاص
  • توصیه های کلی در مورد افزایش سطح فعالیت و اجتناب از آسیب های مربوط به ورزش
  • درمان‌های تسکین درد مانند کمپرس گرما یا یخ، لیزر درمانی ، TENS (تحریک الکتریکی عصب از طریق پوست)، IFT (درمان تداخلی)، دستگاه‌های US (Ultra Sound)، دستگاه کشش کمر و گردن، ماساژ، دستکاری، طب سوزنی یا نوار چسب
  • فراهم کردن وسایل کمکی راه رفتن یا آتل برای کمک به شما برای اینکه متحرک و مستقل بمانید.
  • تکنیک های مدیریت درد 

درمان های فیزیوتراپی برای دردهای عضلانی و مفاصل

در کلینیک فیزیوتراپی ولنجک (فیزیوتراپی در محمودیه) متخصصین فیزیوتراپی در درمان کلیه دردهای عضلانی و مفاصل از جمله کمردرد، سیاتیک، زانو درد و شانه درد، رگ به رگ شدن، کشیدگی، شانه یخ زده دارای تخصص و تجربه هستندو گزینه‌های درمانی متناسب با بیمار، از جمله افرادی که پس از جراحی یا جراحت بهبود می‌یابند، بهبودی سریع و بازگشت به فعالیت‌های عادی را ممکن می‌سازد، طراحی شده‌اند.

چه آسیب، درد و درد شما جدید باشد یا طولانی مدت، فیزیوتراپیست های ما برای ارائه بهترین روش های درمانی برای کمک به بهبود شما آموزش دیده اند. تکنیک فیزیوتراپی و ورزش ممکن است شامل موارد زیر باشد:

ورزش درمانی

فیزیوتراپیست ها از ورزش برای کمک به بیماران برای بهبود حرکت، انعطاف پذیری و قدرت برای کاهش درد در کوتاه مدت و بلند مدت استفاده می کنند. فیزیوتراپیست های کلینیک سامارپان برای اطمینان از دریافت برنامه ورزشی مناسب برای هر بیمار آموزش دیده اند و از شما برای یادگیری و اجرای این برنامه حمایت می کنند تا مطمئن شوند که بیشترین بهره را از درمان خود می برید.

تحرک مفصل و تکنیک های بافت نرم

درمان دستی برای مفاصل و عضلات می تواند به کاهش درد کمک کند و به بدن اجازه دهد آزادانه تر شروع به حرکت کند. فیزیوتراپیست ها ممکن است از این تکنیک ها در کنار سایر رویکردهای درمانی مانند ورزش درمانی برای کمک به بهبود سریعتر بیماران استفاده کنند.

تکنیک های عملی فیزیوتراپی

فیزیوتراپیست شما ممکن است در تکنیک های فیزیوتراپی عملی مانند:

  • تکنیک های موبیلیزاسیون مشترک (سر خوردن آرام)،
  • دستکاری مفصل،
  • کشش عضلانی،نورودینامیک،
  • ماساژ و تکنیک های بافت نرم.

طب سوزنی و سوزن خشک

بسیاری از فیزیوتراپیست ها آموزش های بیشتری در زمینه طب سوزنی و سوزن خشک برای کمک به تسکین درد و عملکرد ماهیچه ها کسب کرده اند.

الکتروتراپی

اولتراسوند، IFT (درمان تداخلی)، TENS، کشش، مادون قرمز، تحریک الکتریکی، دیاترمی کوتاه، لیزردرمانی روش‌های درمانی هستند که برای مقاصد مختلف با توجه به شرایط، عمدتاً تسکین درد، تحرک مفصل و غیره استفاده می‌شوند. .

فیزیوتراپی ورزشی

فیزیوتراپی ورزشی در کلینیک فیزیوتراپی در محمودیه به سطح بیشتری از دانش و مهارت فیزیوتراپی برای کمک به بهبود آسیب، جلوگیری از آسیب و بهبود عملکرد نیاز دارد. 

تجزیه و تحلیل بیومکانیکی

ارزیابی بیومکانیکی، مشاهده و مهارت های تشخیصی برای بهترین درمان مهم هستند.

فیزیوتراپیست شما یک متخصص سلامت بسیار ماهر با مهارت های تشخیصی عالی برای تشخیص و در نهایت اجتناب از آسیب های اسکلتی عضلانی و ورزشی است. تکنیک یا وضعیت نامناسب یکی از شایع ترین منابع آسیب های مکرر است.

 

کلمات مرتبط :

فیزیوتراپی در ولیعصر – فیزیوتراپی در تجریش – فیزیوتراپی در آصف – فیزیوتراپی در محمودیه – فیزیوتراپی در درکه – فیزیوتراپی در اوین – فیزیوتراپی در زعفرانیه