فیزیوتراپی دیسک کمر

الکتروتراپی
الکتروتراپی و انواع آن
جولای 1, 2019
مگنت تراپی
مگنت تراپی در شمال غرب تهران
اکتبر 20, 2019

فیزیوتراپی دیسک کمر

فیزیوتراپی دیسک کمر

فیزیوتراپی دیسک کمر در بسیاری از مبتلایان به درمان این بیماری و جلوگیری از پیشرفت بیماری کمک می کند.

بیرون زدگی دیسک کمر یکی از شایع ترین دلایل درد در ناحیه کمر و انتشار آن به اندام های تحتانی و همچنین اختلال در عملکرد اندام ها شناخته می شود.

دیسک کمر در بسیاری از مبتلایان با روش های غیرجراحی از جمله فیزیوتراپی و تمرینات ورزشی بهبود یافته و بیمار می تواند به کار و فعالیت روزانه خود بپردازد ، اگرچه در برخی موارد مشکل بیمار حاد بوده و نیازمند درمان با روش های جراحی و پس از آن توانبخشی با فیزیوتراپی است.

فیزیوتراپی دیسک کمر با استفاده از متدها و مدالیته های مختلف شرایط بیمار را بهبود بخشیده و عوارض ناشی از بیرون زدگی دیسک را به حداقل می رساند.

خدمات تخصصی فیزیوتراپی ستون فقرات و کمر را می توانید با مراجعه به کلینیک فیزیوتراپی ولنجک دریافت نمایید.

فرسایش تدریجی دیسک ها در نتیجه افزایش سن یا آسیب ناگهانی در طی حوادث ناگهانی مانند تصائفات رانندگی و یا حرکات شدید و ناگهانی ستون فقرات از جمله مهم ترین مواردی هستند که خطر بروز این آسیب را به همراه دارند.

فشار ناشی از دیسک بیرون زده بر اعصاب نخاعی که از آن ناحیه عبور می کنند سبب بروز علائم و عوارض دیسک کمر شده که با فیزیوتراپی دیسک کمر می توان به تخفیف آن ها کمک کرد.

فیزیوتراپی دیسک کمر

فیزیوتراپی در بسیاری از موارد می تواند به بهبود مشکلات ناشی از دیسک کمر کمک کند.

فیزیوتراپی درد بیمار را تسکین داده و به جلوگیری از پیشرفت بیماری کمک می کند.

فیزیوتراپیست همچنین توصیه هایی در ارتباط با نحوه صحیح انجام فعالیت ها و همچنین نشست و برخاست به بیمار می کند، بکار بستن این توصیه ها علاوه بر کمک به روند بهبودی از تشدید آسیب دیدگی جلوگیری می کند.

فیزیوتراپیست از متدها و مدالیته های مختلفی همچون لیزر پرتوان ، الکتروتراپی ، تکنیک های درمان دستی ، تمرینات ورزشی و گرما و سرما برای کمک به بهبود شرایط بیمار استفاده می کند.

فیزیوتراپی سبب افزایش انعطاف پذیری ستون فقرات و کاهش درد بیمار حین انجام فعالیت ها شده و با تقویت عضلات کمر از تشدید مشکلات بیمار جلوگیری می کند.

تمرینات کششی و تقویتی که فیزیوتراپیست با توجه به شرایط هر بیمار بطور خاص برای وی تنظیم می کند تا حد زیادی به تسکین علائم بیماری و جلوگیری از پیشرفت بیماری کمک می کند.

 

 

کلمات مرتبط :

فیزیوتراپی دیسک کمر – فیزیوتراپی در تجریش – فیزیوتراپی در محمودیه – فیزیوتراپی در درکه – فیزیوتراپی در اوین – فیزیوتراپی در زعفرانیه