فیزیوتراپی کمردرد در تجریش

فیزیوتراپی خوب در تجریش
فیزیوتراپی خوب در تجریش
مارس 1, 2022
درمان آرتروز با فیزیوتراپی
درمان آرتروز با فیزیوتراپی
مارس 15, 2022

فیزیوتراپی کمردرد در تجریش

فیزیوتراپی کمردرد در تجریش

فیزیوتراپی کمردرد در تجریش

فیزیوتراپی کمردرد در تجریش ، زعفرانیه ، درکه ، اوین ، آصف ، محمودیه و … در کلینیک فیزیوتراپی ولنجک با استفاده از متدهای روز دنیا و تجهیزات پیشرفته فیزیوتراپی ارائه می شود.

بسیاری از افراد فکر می کنند که فقط کسانی که از مشکلات عضلانی یا استخوانی رنج می برند می توانند به فیزیوتراپیست مراجعه کنند. این کاملا درست نیست. فیزیوتراپی درمانی است که به افراد آسیب دیده، شرایط طولانی مدت یا ناتوانی ها با استفاده از نیروی مکانیکی کمک می کند.

گاهی اوقات از بیماران خواسته می شود که از نیروی خود برای درمان بیماری های خود استفاده کنند. فیزیوتراپی از تمرینات، کشش عضلانی، کشش، گرما و سرما درمانی ، تحریک الکتریکی و بسیاری از این روش‌ها برای درمان بیماران استفاده می‌کند.

فیزیوتراپی یکی از روش های درمانی مفیدی است که برای تسکین کمردرد استفاده می شود. اگر فوراً از فیزیوتراپیست کمک بگیرید، درمان فوق العاده مؤثر می شود. هر چه علائم شما طولانی تر باشد، درمان آن سخت تر می شود.

متخصصان ما در مرکز فیزیوتراپی کمردرد در تجریش پس از ارزیابی دقیق هر بیمار و با توجه به شرایط بیمار و نوع آسیب وی برنامه منحصر بفردی را برای درمان بیمار در نظر می گیرند.

دلایل کمردرد

کمردرد یک مشکل بسیار رایج است که از هر ۱۰ نفر ۸ نفر آن را در مقطعی از زندگی خود تجربه می کنند. شایع‌ترین علل کمردرد شامل رگ به رگ شدن یا کشیدگی عضلات به دلیل مکانیک ضعیف بدن، سبک زندگی بد، دیسک آسیب دیده، وضعیت نشستن، اسپوندیلولیستزیس، بلند کردن اجسام سنگین و خم شدن مکرر به جلو است.

اغلب، افرادی که در محیطی کار می کنند که نیاز به نشستن طولانی تری دارد، با مشکلات مکانیکی کمردرد مواجه می شوند.

کمردرد اغلب به عنوان یک بیماری شایع در افراد مسن دیده می شود. زنان همچنین در برابر کمردرد چه در دوران قاعدگی و چه در دوران بارداری آسیب پذیر هستند.

فیزیوتراپی کمردرد در تجریش

برای علائم مربوط به کمردرد، فیزیوتراپی به عنوان یکی از بهترین درمان ها در نظر گرفته می شود. یک فیزیوتراپیست حرفه ای آموزش دیده می تواند به شما در شناسایی علت اصلی مشکل از طریق ارزیابی استاندارد کمک کند.

او همچنین به شما در مورد راه‌های اصلاح وضعیت بدنی، پیگیری پیشرفت‌تان و برنامه‌ریزی بهترین درمان بر اساس اهداف مورد توافق دوجانبه توصیه می‌کند تا به شما کمک کند در کوتاه‌مدت روی پای خود بازگردید.

درمان فیزیوتراپی برای کمردرد شامل کشش کمر، تمرینات تقویت کننده کمر، اصلاح شیوه زندگی، درمان دستی و ترکیبی از تکنیک های دیگر برای تسکین طولانی مدت است.

 

کلمات مرتبط :

فیزیوتراپی در زعفرانیه – بهترین فیزیوتراپی تجریش – فیزیوتراپی کمردرد