فیزیوتراپی در درکه

فیزیوتراپی در آصف
فیزیوتراپی در آصف
فوریه 1, 2022
فیزیوتراپی کف لگن در تجریش
فیزیوتراپی کف لگن در تجریش
فوریه 15, 2022

فیزیوتراپی در درکه

فیزیوتراپی در درکه

فیزیوتراپی در درکه

فیزیوتراپی در درکه

فیزیوتراپی به افرادی در هر سنی که دارای شرایط پزشکی، بیماری یا آسیب هایی هستند که توانایی منظم حرکت و عملکرد آنها را محدود می کند، کمک می کند.

یک برنامه فیزیوتراپی سفارشی می تواند به افراد کمک کند تا به سطح عملکرد قبلی خود بازگردند و فعالیت ها و تغییرات سبک زندگی را تشویق کنند که می تواند به جلوگیری از آسیب بیشتر و بهبود سلامت و رفاه کلی کمک کند. پزشکان مراقبت های اولیه اغلب در اولین نشانه مشکل، بیماران را به فیزیوتراپی ارجاع می دهند، زیرا روشی محافظه کارانه برای مدیریت مشکلات در نظر گرفته می شود.

در کلینیک فیزیوتراپی ولنجک (فیزیوتراپی در درکه) خدمات فیزیوتراپی با بالاترین کیفیت ارائه می شود.

فواید فیزیوتراپی

کاهش و تسکین درد. تمرینات درمانی و تکنیک‌های درمان دستی مانند تحرک مفاصل و بافت نرم یا درمان‌هایی مانند اولتراسوند، نوار چسب یا تحریک الکتریکی می‌توانند به تسکین درد و بازیابی عملکرد عضلات و مفاصل برای کاهش درد کمک کنند. چنین درمان هایی همچنین می توانند از بازگشت درد جلوگیری کنند.

جلوگیری. اگر فیزیوتراپی به شما در از بین بردن درد یا بهبودی آسیب کمک کند، ممکن است نیازی به جراحی نباشد. و حتی اگر جراحی لازم باشد، ممکن است از فیزیوتراپی قبل از جراحی بهره مند شوید. اگر قصد انجام یک عمل جراحی قوی‌تر و در وضعیت بهتری دارید، در بسیاری از موارد پس از آن سریع‌تر بهبود خواهید یافت. همچنین با اجتناب از جراحی، هزینه های مراقبت های بهداشتی کاهش می یابد. متخصصان ما در کلینیک فیزیوتراپی ولنجک (فیزیوتراپی در درکه) نهایت تلاش خود را می کنند تا با کمک به بهبود شرایط مراجعه کنندگان نیاز به انجام جراحی های پرخطر و پرهزینه را کاهش دهند.

بهبود تحرک. اگر در ایستادن، راه رفتن یا حرکت کردن مشکل دارید – بدون توجه به سن شما – فیزیوتراپی می تواند کمک کند. تمرینات کششی و تقویتی به بازیابی توانایی حرکتی شما کمک می کند. فیزیوتراپیست ها می توانند به درستی عصا، عصا یا هر وسیله کمکی دیگری را در افراد قرار دهند یا برای تجویز ارتز ارزیابی کنند. با سفارشی کردن یک برنامه مراقبت فردی، هر فعالیتی که برای زندگی یک فرد مهم است را می توان تمرین کرد و برای اطمینان از حداکثر عملکرد و ایمنی تطبیق داد.

بهبودی از سکته مغزی. از دست دادن درجه ای از عملکرد و حرکت پس از سکته معمول است. فیزیوتراپی به تقویت قسمت های ضعیف بدن و بهبود راه رفتن و تعادل کمک می کند. فیزیوتراپیست ها همچنین می توانند توانایی بیماران سکته مغزی را برای انتقال و حرکت در رختخواب بهبود بخشند تا بتوانند در خانه مستقل تر باشند و بار مراقبت از توالت، حمام کردن، لباس پوشیدن و سایر فعالیت های روزمره زندگی را کاهش دهند. خدمات کلینیک فیزیوتراپی در درکه می تواند کمک زیادی به توانبخشی پس از سکته مغزی و کاهش عوارض ناشی از آن بکند.

بهبودی یا جلوگیری از آسیب ورزشی. فیزیوتراپیست ها درک می کنند که چگونه ورزش های مختلف می تواند خطر ابتلا به انواع خاصی از آسیب ها را افزایش دهد (مانند شکستگی استرس برای دوندگان مسافت). آنها می توانند برنامه های تمرینی بازیابی یا پیشگیری مناسبی را برای شما طراحی کنند تا از بازگشت ایمن به ورزش خود اطمینان حاصل کنند.

تعادل خود را بهبود بخشید و از سقوط جلوگیری کنید. هنگامی که فیزیوتراپی را شروع می کنید، از نظر خطر سقوط غربالگری می شوید. اگر در معرض خطر بالای زمین خوردن هستید، درمانگران تمرین‌هایی را ارائه می‌کنند که به طور ایمن و با دقت تعادل شما را به عنوان راهی برای تقلید از موقعیت‌های زندگی واقعی به چالش می‌کشند. درمانگران همچنین با تمریناتی برای بهبود هماهنگی و وسایل کمکی برای کمک به پیاده روی ایمن تر به شما کمک می کنند. هنگامی که مشکل تعادل ناشی از مشکل در سیستم دهلیزی فرد باشد، فیزیوتراپیست ها می توانند مانورهای خاصی را انجام دهند که می تواند به سرعت عملکرد مناسب دهلیزی را بازیابی کند و علائم سرگیجه یا سرگیجه را کاهش داده و از بین ببرد.

فیزیوتراپی کف لگن. یبوست ، بی اختیاری ادرار و … از جمله مشکلاتی هستند که ناشی از ضعف عضلات کف لگن هستند ، فیزیوتراپیست های ما در کلینیک فیزیوتراپی در درکه بطور تخصصی در زمینه مشکلات کف لگن فعالیت می کنند.

دیابت و شرایط عروقی را مدیریت کنید. به عنوان بخشی از یک برنامه کلی مدیریت دیابت، ورزش می تواند به کنترل موثر قند خون کمک کند. علاوه بر این، افراد مبتلا به دیابت ممکن است مشکلاتی در زمینه احساس در پاها و پاهای خود داشته باشند. فیزیوتراپیست ها می توانند به ارائه و آموزش مراقبت مناسب از پا به این بیماران کمک کنند تا از مشکلات بعدی در مسیر جلوگیری کنند.

مدیریت شرایط سالمندان. با افزایش سن افراد ممکن است به آرتریت یا پوکی استخوان مبتلا شوند یا نیاز به تعویض مفصل داشته باشند. فیزیوتراپیست ها در کمک به بهبود بیماران پس از تعویض مفصل و مدیریت شرایط آرتریت یا پوکی استخوان به صورت محافظه کارانه متخصص هستند.

مدیریت بیماری های قلبی و ریوی. در حالی که بیماران ممکن است پس از حمله قلبی یا عمل، توانبخشی قلبی را کامل کنند، اگر عملکرد روزانه شما تحت تأثیر قرار گیرد، ممکن است فیزیوتراپی نیز دریافت کنید. برای مشکلات ریوی، فیزیوتراپی می‌تواند کیفیت زندگی را از طریق تمرین‌های تقویتی، آماده‌سازی و تنفسی بهبود بخشد و به بیماران کمک کند مایعات ریه‌ها را پاک کنند.

 

کلمات مرتبط :

فیزیوتراپی کف لگن – فیزیوتراپی در درکه – فیزیوتراپی در تجریش – فیزیوتراپی در زعفرانیه – فیزیوتراپی در آصف – فیزیوتراپی در محمودیه